Friday, June 24, 2011

අතීතයෙන් අහුලන මතකයන්....

 
කඳුලු,සිනහව,ආදරය,විරහව සමග......#256*15d5W152A.
 සඳ නැගුන පසු තරු එලියට අවමන් කරන අපේ මිනිස්සු මැද දහසක් බාදක තියාගෙනත් සඳූ ව එලිය කරන හිරු...මේ මගේ ආදර කතාව.,
මම හිරු.,මට එයා හම්බ උනේ මීට අවුරුදු දෙකට  විතර කලින් Leadership Training camp එකකදි.බටු ඇටයක් වගේ චූටි කෙල්ලෙක්.එදා ලංකාවෙ හැම පලාතකින්ම වගේ මේකට ළමයි ඇවිත් ඉදිය.මේ අතරින් තමයි මට ඒ මැණික හම්බ උනේ.මම දකුනෙ,එයා සබරගමුවෙ,ඒත් ඉතින් FR එකට ඒක අවුලක් නෑනෙ.FR එක කිව්වට එහෙමත් නෑ.camp එකෙදි ඇග බේරගන්ත් එපැයි.කොහොම හරි මනුස්ස කමින් පලවෙනි දවසෙ කතා බහ කරගෙන ඉදිය.අපි ඉතින් ගාල්ලෙ නෙ....නම බේරගන්නත් ඕන නිසා වැඩිය toke නොකර රෙස්පට් පිට තමයි අපේ සෙට් එක ඉදියෙ.ඔහොම එක දවසක් ඉඳිය, එදා දවසම Lecturers.මල මගුලායි කියන්න ඔන දෙවෙනි දවසෙ ඔක්කොම ළමයි Group කරා.නයි කයිද රෝස් පාන් කිව්වලු,,මෙන්න යකෝ අර බටු ඇටෙත් මම ඉන්න්න ගෲප් එකේ.සෙට් එකත් එක්ක ටෝක් කරාට මම කොහොමද තනියම ගේම run කර්න්නෙ....ඕන දෙයක් වෙන්න කියල මාත් පනාව දැම්ම.                                                                                                                             .                                                                                                      ‎...pLeAsE wAiT .....███████████ 63%


---------I am a Loner===
-----------Seeking a Lover==
------------Can?t find a Girl===
---------------Who can give me Joy=
-----------------Now that I have You==
----------------I will never lost You===
--------------------Coz My Love is True.==

                                                                                                       ප්‍රතිචාරයක් නොමැත.මම හිතා ගත්ත ආපහු නම් දත පෙන්නන්නෙ නෑ කියල.ඊට පස්සෙ ඉතින් දවස් පහේම බටු ඇටේ එක්ක වලි තමා.කෙල්ලෙක් කියල බැලුවෙ නෑ..තනි ඇහැට ඇඩැන කම් toke කරල මම් ශේප් වෙනව...කොහොම කොහොම හරි හෙන ගේමක් දීල 4n no එකත්.. වෙන කෙල්ලෙක් හැක් කරල හොයාගෙන... ගෙදර ඇවිත්..සුදු සිල් රෙද්දකුත් පොරවගෙන mis එකක් ගහුව.පැය දෙහකට විතර පස්සෙ Rply ආව....කෙලින්ම කඩ්ඩෙන්,          " Who are you.?please tell me.."මමත් ඇරියෙ නෑ.Dic එකත් ලන් කරගෙන දැම්ම reply එක." I am Your Prince..call me.. "ආව call එක ටිකකින්.....ඔන්න කොල්ල වැඩේට බැස්ස...
            ඔයිට වඩා කියන්න බෑ..කවුරු හරි එකෙක් අපේ අම්මෙට කිවුවොත් මගෙ කනට ගහල බිම දාල බෙල්ලත් පාගාවි.මොකද camp යනොටත් school එකේ කෙල්ලෙ ගෙදේට්ට මාට්ටු වෙලා,ඒක අස්සෙ boot එක තියපු කෙල්ලෙක් Massage කරනව ඇඩෙන්නම.. 
                                                                   |!
                                                                   |!"\(-,-)
                                                                   |!.. //>
                                                                   |!._/\_...


                                                    ඔය ඇති.දැන් කොහොම හරි කොල්ල එදා තනියම ගහන්න පටන් ගත්තු ගේම තවම එලට ගහනව.

එයා ගොඩක් දුරයි තමයි,ඒත් මට එයාව ගෝඩක් විශ්වාසයි.මට මන් ගැන වෙලාවකට පුදුමයි.හැම දාම class වලට කට් එක දාල රවුම් ගහපු කෙල්ලො,මගේ 4n එකේ මාසික වියදම දරපු.. එකෙක් වත් විශ්වාස නොකර......ඇහැට පේන්න නැති මේ කෙල්ල ගොඩාක් විශ්වාස කරනවා..ඒක මට කියල දුන්නෙත් එයා.(ඒක කිවුවෙ විශ්වාසය)මගේ ආදරේ ගොඩක් ලස්සන්යි.ඒ විශ්වාසය නිසා කියලයි මට හිතෙන්න...කෙල්ල ඇදගෙන Film Halla වල ,Box  ගානෙ , Rooms ගානෙ , Town එක පුරා අතේ එල්ලිල තුරුවෙලා නොගියට  එයාගේ ආදරේ මට අහස තරම්.ඒ ඇයි කියල දන්නෙ නෑ මම.ඒත් මේ හැම දේටම වඩා එයාගෙ ආදරේ මට,..එකම එක ලොකූ දෙයක් කියල දුන්නා..."ආදරේ කියන්න කරුවල කාමරයක් ඇතුලෙ කෙල්ලෙකුට තුරුලු වෙලා ඉන්න එකට නෙමෙයි".මම එයාට ආදරේ කරන්න ගත්ට්ම මට ගොඩක් අය හිනා උනා.ඒත් අද මම හිනා වෙනව  (◕‿)  කොචර ප්‍රශ්න තිබුනත් මම හිනා වෙනව.ඒ හැම ප්‍රශ්නයකටම පිලිතිරක් තියෙන නිසා......
" අච්චරයි මෙච්චරයි කියලකොච්චරක්ද කියන්න බැරි වුනාට ......මගෙ අත් දෙකන් මේන්න මේ තරමිකියල පෙන්නන්න මට බැරි වුනාට ......අර පේන මහා මුහුදටත් වැඩියෙන්,අහසෙ තියෙන තරු වලටත් වැඩියෙන්මගේ හිතට දරාගන්න බැරි තරමටමමම එයාට ගොඩාක් ආදරෙයි .....සත්තයි ...  "

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
─(♥)██████████████████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,

────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,

───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє



No comments: